5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 [1 Голос]
Реєстрація змін у благодійній організації - 5.0 out of 5 based on 1 vote

ЮРИДИЧНА ФІРМА «АБСОЛЮТ» надає послуги з внесення та реєстрації змін в установчі документи благодійних організацій (благодійний фонд, благодійне товариство, благодійна установа), - у відповідності до норм Податкового кодексу України та до норм Закону України «Про громадські об’єднання», - в місті Києві, Київській області та по всій території України, за найнижчими цінами та в мінімальні терміни. Основною перевагою ЮФ «АБСОЛЮТ» є НАЙНИЖЧА ЦІНА ТА ВЕЛИКИЙ ДОСВІД З РЕЄСТРАЦІЇ.

ПАКЕТИ ПОСЛУГ
З РЕЄСТРАЦІЇ ЗМІН У БЛАГОДІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ

Назва Вартість, грн. термін, дні
1

Пакет з реєстрації «ЕКОНОМ»

від 850 1-2
2

Пакет з реєстрації «СТАНДАРТ»

від 1500 2-3
3

Пакет з реєстрації «ПІД КЛЮЧ»

від 2000 3-5

Дивитись також:

Перелік послуг з реєстрації змін для благодійної організації

  • Внесення змін до Статуту;
  • Зміна складу керівних органів;
  • Зміна місцезнаходження (адреси);
  • Внесення змін у відокремленні підрозділи.


Пакет послуг з реєстрації змін у благодійній організації
«ЕКОНОМ»

Ви отримуєте:

1. Безкоштовну консультацію з реєстрації змін до установчих документів вашої благодійної організації;

2. Готову Заяву про реєстрацію змін ваших статутних документів;

3. Готовий статут благодійної організації;

4. Готовий протокол загальних зборів засновників благодійної організації; 

5. Всі необхідні додатки до протоколу загальних зборів;

6. Безкоштовну консультацію щодо подачі документів в органи юстиції та податкові органи;

7. Заповнену реєстраційну заяву платника податку форми № 1-РН для внесення змін (повторне включення) в податковому органі.

Ціна та час реєстрації змін до установчих документів благодійної організації

Вартість послуги - від 850 грн.

Термін виконання - 1-2 робочі дні

Звертаємо Вашу увагу, що наші юристи заповнюють та готують ПОВНИЙ ПАКЕТ ДОКУМЕНТІВ для Вас по реєстрації змін до установчих документів благодійної організації.  Послуга передбачена для клієнтів з інших областей України, а також для клієнтів, які вирішили самостійно зайнятись реєстрацією змін до статутних документів благодійної організації.


Пакет послуг з реєстрації змін у благодійній організації
«СТАНДАРТ»

Ви отримуєте:

1. Безкоштовну консультацію з реєстрації змін до установчих документів вашої благодійної організації;

2. Повний пакет документів для реєстрації змін до установчих документів вашої благодійної організації;

3. Подача пакету документів державному реєстратору;

4. Реєстрація змін до установчих документів вашої благодійної організації;

5. Отримання офіційних документів, які підтверджують проведення змін до установчих документів вашої благодійної організації;

Ціна та час реєстрації змін до установчих документів благодійної організації

Вартість послуги - від 1500 грн.

Термін виконання - 2-3 робочі дні


Пакет послуг з реєстрації змін у благодійній організації
«ПІД КЛЮЧ»

Ви отримуєте:

1. Безкоштовну консультацію з реєстрації змін до установчих документів вашої благодійної організації;

2. Повний пакет документів для реєстрації змін до установчих документів вашої благодійної організації;

3. Подача пакету документів державному реєстратору;

4. Реєстрація змін до установчих документів вашої благодійної організації;

5. Отримання офіційних документів, які підтверджують проведення змін до установчих документів вашої благодійної організації;

6. Подача документів в податкові органи для внесення змін (повторне включення) платника податку форма № 1-РН до реєстру неприбуткових організацій;

7. Отримання рішення про внесенні зміни (повторне включення) благодійної організації в реєстрі неприбуткових організацій.

Ціна та час реєстрації змін до установчих документів благодійної організації

Вартість послуги - від 2000 грн.

Термін виконання - 3-5 робочих днів

Термін внесення змін (повторне включення) благодійної організації до реєстру неприбуткових організацій та отримання Рішення відбувається протягом 14 календарних днів з дня подачі документів в податковий орган.

Увага!

У вартість послуг не входить сплата адміністративного збору.

ПАМ'ЯТАЙТЕ!

В ЮФ «АБСОЛЮТ» триває акція - БЕЗКОШТОВНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ при наданні послуг з реєстрації.

ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ!

Згідно Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань", Верховна Рада України; Закон від 15.05.2003 № 755-IV, Розділ VI «ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ»:

Стаття 36. Плата у сфері державної реєстрації

  1. За державну реєстрацію справляється адміністративний збір у такому розмірі:
    • 140 мінімальних заробітних плат - за державну реєстрацію політичної партії;
    • 0,28 мінімальної заробітної плати - за державну реєстрацію відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації;
    • 0,14 мінімальної заробітної плати - за державну реєстрацію всеукраїнської творчої спілки;
    • 0,07 мінімальної заробітної плати - за державну реєстрацію територіального осередку всеукраїнської творчої спілки та регіональної (місцевої) творчої спілки;
    • 0,06 мінімальної заробітної плати - за державну реєстрацію символіки політичної партії, організації роботодавців, об’єднання організації роботодавців;
    • 0,03 мінімальної заробітної плати - за державну реєстрацію символіки громадського об’єднання інвалідів та осіб, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС;
    • 0,3 мінімальної заробітної плати - за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою;
    • 0,1 мінімальної заробітної плати - за державну реєстрацію змін відомостей про прізвище, ім’я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи - підприємця;
    • 75 відсотків адміністративного збору, встановленого цією частиною, - за державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі.

    За державну реєстрацію структурних утворень політичної партії, громадського об’єднання, професійної спілки, їх організацій або об’єднання, благодійної організації, постійно діючого третейського суду та символіки молодіжних і дитячих громадських об’єднань адміністративний збір не справляється. Також не справляється адміністративний збір за державну реєстрацію змін до відомостей про професійні спілки, їх організації або об’єднання.

  2. За виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника, справляється адміністративний збір у розмірі 30 відсотків адміністративного збору, встановленого частиною першою цієї статті.
  3. У разі відмови в державній реєстрації адміністративний збір не повертається.
  4. За надання відомостей з Єдиного державного реєстру справляється плата в такому розмірі:
    • 0,05 мінімальної заробітної плати - за надання виписки для проставлення апостилю та витягу в паперовій формі;
    • 0,07 мінімальної заробітної плати - за надання документа в паперовій формі, що міститься в реєстраційній справі;
    • 75 відсотків плати, встановленої цією частиною за надання відповідного документа в паперовій формі - за надання витягу в електронній формі та документа в електронній формі, що міститься в реєстраційні справі.
  5. Адміністративний збір та плата за надання відомостей з Єдиного державного реєстру справляються у відповідному розмірі мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення реєстраційної дії або запит про надання відомостей з Єдиного державного реєстру, та округлюються до найближчих 10 гривень.

УВАГА!

Ціна вказана для клієнтів міста Києва та міст Київської області, інакше - вартість послуги збільшується в залежності від місця розташування клієнта як мінімум на 500 грн.

Не втрачайте час!

☛ Робіть замовлення безкоштовної консультації!