5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 [6 Голоса (ів)]
Реєстрація благодійної організації - 5.0 out of 5 based on 6 votes

ЮРИДИЧНА ФІРМА «АБСОЛЮТ» надає послуги з реєстрації благодійних організацій (благодійний фонд, благодійне товариство, благодійна установа) в місті Києві, Київській області та по всій території України за найнижчими цінами та в мінімальні терміни. Основною перевагою ЮФ «АБСОЛЮТ» є НАЙНИЖЧА ЦІНА ТА ВЕЛИКИЙ ДОСВІД З РЕЄСТРАЦІЇ.

 ПАКЕТИ ПОСЛУГ
З РЕЄСТРАЦІЇ БЛАГОДІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ (ФОНДІВ)

Назва Вартість, грн. термін, дні
1

Пакет з реєстрації «ЕКОНОМ»

 1500 
від 1000
1-2
2

Пакет з реєстрації «СТАНДАРТ»

 3000 
від 2500
1-5
3

Пакет з реєстрації «ПІД КЛЮЧ»

 4000 
від 3000
1-5

Інші послуги по реєстрації:

Для більшості громадян, які бажають самостійно зареєструвати благодійну організацію (благодійний фонд, благодійне товариство, благодійна установа), на практиці призводить до затяжного процесу спілкування з державними реєстраторами, повного нерозуміння процедури і документів, які потрібні, а також дуже тривалого процесу з державної реєстрації, який забирає багато часу та зусиль.

Якщо Ви вирішили зареєструвати благодійну організацію -  ми допоможемо Вам в цьому!

Ми маємо багаторічний досвід надання допомоги в реєстрації благодійних організацій (благодійний фонд, благодійне товариство, благодійна установа). Наші юристи знають все про порядок цього процесу, які потрібні документи і як вони повинні бути оформлені. З нами реєстрація благодійної організації проходить швидко, якісно, без зусиль з Вашого боку. Наші досвідчені фахівці розробили та перевірили на практиці проекти статутів та документів, які в процесі реєстрації не мають заперечень з боку державних реєстраторів. 


Пакет послуг з реєстрації благодійних організацій (фондів)
«ЕКОНОМ»

Ви отримуєте:

  1. Безкоштовну консультацію з питань реєстрації благодійної організації;
  2. Перевірка відсутності подібної назви благодійної організації в Єдиному жавному Реєстрі;
  3. Розробка установчих документів, видів напрямків діяльності, повноваження анів управління і т.д.;
  4. Підготовка повного пакету документів для реєстрації благодійної організації;
  5. Підготовку реєстраційної заяви платника податку форми №1-РН (для отримання Довідки про неприбутковість).

Ціна та час реєстрації благодійних організацій (фондів)

Вартість послуги - від 1000 грн.

Термін виконання - 1-2 дні

Звертаємо Вашу увагу, що наші юристи повністю заповнюють та готують ПОВНИЙ ПАКЕТ ДОКУМЕНТІВ для Вас по реєстрації благодійної організації. >

Послуга передбачена для клієнтів з інших областей України, а також для клієнтів, які вирішили самостійно зайнятись реєстрацією благодійної організації.


Пакет послуг з реєстрації благодійних організацій (фондів)
«СТАНДАРТ»

Ви отримуєте:

  1. Безкоштовну консультацію з питань реєстрації благодійної організації;
  2. Перевірка відсутності подібної назви благодійної організації в Єдиному Державному Реєстрі;
  3. Розробка установчих документів, видів напрямків діяльності, повноваження органів управління і т.д.;
  4. Підготовка повного пакету документів для реєстрації благодійної організації;
  5. Подача пакету документів державному реєстратору;
  6. Реєстрація благодійної організації;
  7. Отримання офіційних документів благодійної організації (Статут, Виписка);
  8. ПОДАРУНОК ВІД ЮФ «АБСОЛЮТ» – ми платимо за вас

  9. Отримання Довідки з ЄДРПОУ (Статистика);
  10. Внесення благодійної організації до реєстру неприбуткових організацій (Довідка про неприбутковість).

Ціна та час реєстрації благодійних організацій (фондів)

Вартість послуги - від 2500 грн.

Термін виконання - 1-5 днів

Додаткові витрати з Вашого боку це - виготовлення печатки, посвідчення банківської картки в нотаріуса для відкриття рахунку.

Термін внесення благодійної організації до реєстру неприбуткових організацій та отримання Довідки про неприбутковість складає 14 календарних днів.


Пакет послуг з реєстрації благодійних організацій (фондів)
«ПІД КЛЮЧ»

Ви отримуєте:

  1. Безкоштовну консультацію з питань реєстрації благодійної організації;
  2. Перевірка відсутності подібної назви благодійної організації в Єдиному Державному Реєстрі;
  3. Розробка установчих документів, видів напрямків діяльності, повноваження органів управління і т.д.;
  4. Підготовка повного пакету документів для реєстрації благодійної організації;
  5. Подача пакету документів державному реєстратору;
  6. Реєстрація благодійної організації;
  7. Отримання офіційних документів благодійної організації (Статут, Виписка);
  8. ПОДАРУНОК ВІД ЮФ «АБСОЛЮТ» – ми платимо за вас

  9. Отримання Довідки з ЄДРПОУ (Статистика);
  10. ПОДАРУНОК ВІД ЮФ «АБСОЛЮТ» – ми платимо за вас

  11. Виготовлення печатки благодійної організації (2-3 рівня захисту);
  12. Внесення благодійної організації до реєстру неприбуткових організацій (Довідка про неприбутковість);
  13. ПОДАРУНОК ВІД ЮФ «АБСОЛЮТ» – ми платимо за вас

  14. Відкриття рахунку в банку, а саме нотаріальна банківська картка для відкриття рахунку;
  15. ЕКСКЛЮЗИВНИЙ ПОДАРУНОК ВІД ЮФ «АБСОЛЮТ»

  16. Практичні поради і консультація з написання грантових проектів та отримання коштів від міжнародних донорських організацій.

Ціна та час реєстрації благодійних організацій (фондів)

Вартість послуги - від 3000 грн.

Термін виконання - 1-5 днів

За результатами реєстрації благодійної організації Ви отримуєте:

  • Виписку про реєстрацію благодійної організації.
  • Протокол про створення благодійної організації.
  • Статут благодійної організації.
  • Наказ про призначення керівника.
  • Печатка (2-3 рівня захисту).
  • Рішення податкової інспекції про включення до реєстру неприбуткових організацій.
  • Довідку з ЄДРПОУ (Статистика).
  • Нотаріальну банківську картку для відкриття рахунку.
  • Практичні поради і консультація з написання грантових проектів.

Додаткові витрати за які Вам не потрібно платити:

  1. Виготовлення печатки (2-3 рівня захисту) - 300 грн.
  2. Довідка з ЄДРПОУ (Статистика) - 200 грн.
  3. Нотаріальна банківська картка на відкриття рахунку - 300 грн.
  4. Консультація з написання грантових проектів - 400 грн. / 1 година.

Пакет з реєстрації "ПІД КЛЮЧ" є найбільш популярним серед наших клієнтів, оскільки в нього входять ДОДАТКОВІ ВИТРАТИ ПО РЕЄСТРАЦІЇ БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ, ЯКІ ВИ ОТРИМУЄТЕ В ПОДАРУНОК ВІД ЮФ "АБСОЛЮТ", а саме: ВИГОТОВЛЕННЯ ПЕЧАТКИ (2-3 рівня захисту), ДОВІДКА З ЄДРПОУ (Статистика), БАНКІВСЬКА КАРТКА ТА ВИТЯГ З ЄДР (Нотаріус для відкриття рахунку). Таким чином ми ЗАОЩАДЖУЄМО ВАМ 1200 ГРН.

Нотаріальна довіреність не входить до пакету послуг.

Термін внесення благодійної організації до реєстру неприбуткових організацій та отримання Довідки про неприбутковість складає 14 календарних днів.

 ЕКСКЛЮЗИВНИЙ ПОДАРУНОК

Замовивши Пакет з реєстрації "ПІД КЛЮЧ", Ви отримуєте ЕКСКЛЮЗИВНИЙ ПОДАРУНОК ВІД ЮФ «АБСОЛЮТ» – практичну консультацію з написання грантових проектів та отримання коштів від міжнародних організацій для Вашої благодійної організації, від фахівців, які мають досвід отримання фінансування від міжнародних донорів.

ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ!

З 06 листопада 2014 року державний збір (51 грн.) за реєстрацію благодійної організації не сплачується. Ця процедура відтепер є безкоштовною.

Звертаємо Вашу увагу, що ЮФ «АБСОЛЮТ» пропонує НАЙНИЖЧУ ЦІНУ серед усіх компаній за реєстрацію благодійної організації (фонду). Перед замовленням послуг в інших компаніях, радимо Вам дізнатись про додаткові витрати, а саме: послуги нотаріуса (довіреність, банківська картка), виготовлення печатки, Довідка з ЄДРПОУ (Статистика). 

ПАМ'ЯТАЙТЕ!

В ЮФ «АБСОЛЮТ» триває акція - БЕЗКОШТОВНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ при наданні послуг з реєстрації.

УВАГА!

Ціна вказана для клієнтів міста Києва та міст Київської області, інакше - вартість послуги збільшується в залежності від місця розташування клієнта як мінімум на 500 грн.

Не втрачайте час!

☛ Робіть замовлення безкоштовної консультації!