4.9 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 4.90 [5 Голоса (ів)]
Реєстрація інформаційного агентства - 4.8 out of 5 based on 5 votes

ЮРИДИЧНА ФІРМА «АБСОЛЮТ» надає послуги з реєстрації інформаційного агентства в місті Києві, Київській області та по всій території України в мінімально можливі терміни.

Перший крок у реєстрації інформаційного агентства - це реєстрація юридичної особи (ТОВ, ПАТ,  ПрАТ  тощо) як інформаційного агентства.

Другий крок - це реєстрація інформаційного агентства як суб’єкта інформаційної діяльності в Державній реєстраційній службі України.

У результаті ви отримаєте Свідоцтво про державну реєстрацію інформаційного агентства.

 ПАКЕТИ ПОСЛУГ
З РЕЄСТРАЦІЇ ІНФОРМАЦІЙНОГО АГЕНТСТВА

Назва Вартість, грн. термін, дні
1

Пакет з реєстрації «ЕКОНОМ»

від 1000 1-2
2

Пакет з реєстрації «СТАНДАРТ»

від 2000 30
3

Пакет з реєстрації «ПІД КЛЮЧ БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ»

від 5000 від 10
4

Пакет з реєстрації «ПІД КЛЮЧ ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ»

від 5000 від 10
5

Пакет з реєстрації «ПІД КЛЮЧ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ»

від 4000 від 10

Інші послуги по реєстрації:


Пакет послуг з реєстрації Інформаційного агентства
«ЕКОНОМ»

Ви отримуєте:

  1. Безкоштовну консультацію із реєстрації Інформаційного агентства;
  2. Підготовка повного пакету документів для реєстрації Інформаційного агентства;
  3. Перевірку пакету документів перед подачею в Управління реєстрації громадських формувань, друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств.

Ціна та час реєстрації Інформаційного агентства

Вартість послуги - від 1000 грн.

Термін виконання - 1-2 дні

Послуга передбачена для клієнтів з інших областей України, а також для клієнтів, які вирішили самостійно зайнятись державною реєстрацією Інформаційного агентства.


Пакет послуг з реєстрації Інформаційного агентства
«СТАНДАРТ»

Ви отримуєте:

  1. Безкоштовну консультацію із реєстрації Інформаційного агентства;
  2. Підготовка повного пакету документів для реєстрації Інформаційного агентства;
  3. Подача пакету документів в Управління реєстрації громадських формувань, друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств;
  4. Отримання офіційних документів (Свідоцтва про реєстрацію Інформаційного агентства).

Ціна та час реєстрації Інформаційного агентства

Вартість послуги - від 2000 грн.

Термін виконання - 30 днів


Пакет послуг з реєстрації Інформаційного агентства
«ПІД КЛЮЧ БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ»

Ви отримуєте:

  1. Безкоштовну консультацію з питань реєстрації благодійної організації;
  2. Перевірка відсутності подібної назви благодійної організації в Єдиному Державному Реєстрі;
  3. Розробка установчих документів, видів напрямків діяльності, повноваження органів управління і т.д.;
  4. Підготовка повного пакету документів для реєстрації благодійної організації;
  5. Подача пакету документів державному реєстратору;
  6. Реєстрація благодійної організації;
  7. Отримання офіційних документів благодійної організації (Статут, Виписка);
  8. ПОДАРУНОК ВІД ЮФ «АБСОЛЮТ» – ми платимо за вас

    Отримання Довідки з ЄДРПОУ (Статистика);

  9. ПОДАРУНОК ВІД ЮФ «АБСОЛЮТ» – ми платимо за вас

    Виготовлення печатки благодійної організації (2-3 рівня захисту);

  10. Внесення благодійної організації до реєстру неприбуткових організацій (Довідка про неприбутковість);
  11. ПОДАРУНОК ВІД ЮФ «АБСОЛЮТ» – ми платимо за вас

    Відкриття рахунку в банку, а саме нотаріальна банківська картка для відкриття рахунку;

  12. ЕКСКЛЮЗИВНИЙ ПОДАРУНОК ВІД ЮФ «АБСОЛЮТ»

    Практичні поради і консультація з написання грантових проектів та отримання коштів від міжнародних донорських організацій.

  13. Безкоштовну консультацію із реєстрації Інформаційного агентства;
  14. Підготовка повного пакету документів для реєстрації Інформаційного агентства;
  15. Подача пакету документів в Управління реєстрації громадських формувань, друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств;
  16. Отримання офіційних документів (Свідоцтва про реєстрацію Інформаційного агентства).

Ціна та час реєстрації Інформаційного агенства

Вартість послуги - від 5000 грн.

Термін виконання:

  • реєстрація Благодійної організації - від 3-5 робочих днів
  • реєстрація Інформаційного агенства - від 7 робочих днів

За результатами реєстрації Інформаційного агентств Ви отримуєте:

  • Виписку про реєстрацію благодійної організації.
  • Протокол про створення благодійної організації.
  • Статут благодійної організації.
  • Наказ про призначення керівника.
  • Печатка (2-3 рівня захисту).
  • Рішення податкової інспекції про включення до реєстру неприбуткових організацій.
  • Довідку з ЄДРПОУ (Статистика).
  • Нотаріальну банківську картку для відкриття рахунку.
  • Свідоцтво про реєстрацію як Інформаційного агенства.
  • Практичні поради і консультація з написання грантових проектів.

Додаткові витрати за які Вам не потрібно платити:

  1. Виготовлення печатки (2-3 рівня захисту) - 300 грн.
  2. Довідка з ЄДРПОУ (Статистика) - 200 грн.
  3. Нотаріальна банківська картка на відкриття рахунку - 300 грн.
  4. Консультація з написання грантових проектів - 400 грн. / 1 година.

Пакет з реєстрації "ПІД КЛЮЧ" є найбільш популярним серед наших клієнтів, оскільки в нього входять ДОДАТКОВІ ВИТРАТИ ПО РЕЄСТРАЦІЇ БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ, ЯКІ ВИ ОТРИМУЄТЕ В ПОДАРУНОК ВІД ЮФ "АБСОЛЮТ", а саме: ВИГОТОВЛЕННЯ ПЕЧАТКИ (2-3 рівня захисту), ДОВІДКА З ЄДРПОУ (Статистика), БАНКІВСЬКА КАРТКА ТА ВИТЯГ З ЄДР (Нотаріус для відкриття рахунку). Таким чином ми ЗАОЩАДЖУЄМО ВАМ 1200 ГРН.

Нотаріальна довіреність не входить до пакету послуг.

Термін внесення благодійної організації до реєстру неприбуткових організацій та отримання Довідки про неприбутковість складає 14 календарних днів.

 ЕКСКЛЮЗИВНИЙ ПОДАРУНОК

Замовивши Пакет з реєстрації "ПІД КЛЮЧ", Ви отримуєте ЕКСКЛЮЗИВНИЙ ПОДАРУНОК ВІД ЮФ «АБСОЛЮТ» – практичну консультацію з написання грантових проектів та отримання коштів від міжнародних організацій для Вашої благодійної організації, від фахівців, які мають досвід отримання фінансування від міжнародних донорів.

УВАГА!

Звертаємо Вашу увагу, що ЮФ «АБСОЛЮТ» пропонує НАЙНИЖЧУ ЦІНУ серед усіх компаній за реєстрацію благодійної організації (фонду). Перед замовленням послуг в інших компаніях, радимо Вам дізнатись про додаткові витрати, а саме: послуги нотаріуса (довіреність, банківська картка), виготовлення печатки, Довідка з ЄДРПОУ (Статистика). 


Пакет послуг з реєстрації Інформаційного агентства
«ПІД КЛЮЧ ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ»

Ви отримуєте:

  1. Безкоштовну консультацію з питань реєстрації громадської організації;
  2. Перевірка відсутності подібної назви громадської організації в Єдиному Державному Реєстрі;
  3. Розробка установчих документів, видів напрямків діяльності, повноваження органів управління і т.д.;
  4. Підготовка повного пакету документів для реєстрації громадської організації;
  5. Подача пакету документів в управління юстиції;
  6. Реєстрація громадської організації;
  7. Отримання офіційних документів громадської організації (Статут, Виписка);
  8. ПОДАРУНОК ВІД ЮФ «АБСОЛЮТ» – ми платимо за вас

    Отримання Довідки з ЄДРПОУ (Статистика);

  9. ПОДАРУНОК ВІД ЮФ «АБСОЛЮТ» – ми платимо за вас

    Виготовлення печатки громадської організації (2-3 рівня захисту);

  10. Внесення громадської організації до реєстру неприбуткових організацій (Довідка про неприбутковість);
  11. ПОДАРУНОК ВІД ЮФ «АБСОЛЮТ» – ми платимо за вас

    Відкриття рахунку в банку, а саме нотаріальна банківська картка для відкриття рахунку;

  12. ЕКСКЛЮЗИВНИЙ ПОДАРУНОК ВІД ЮФ «АБСОЛЮТ»

    Практичні поради і консультація з написання грантових проектів та отримання коштів від міжнародних донорських організацій.

  13. Безкоштовну консультацію із реєстрації Інформаційного агентства;
  14. Підготовка повного пакету документів для реєстрації Інформаційного агентства;
  15. Подача пакету документів в Управління реєстрації громадських формувань, друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств;
  16. Отримання офіційних документів (Свідоцтва про реєстрацію Інформаційного агентства).

Ціна та час реєстрації Інформаційного агенства

Вартість послуги - від 5000 грн.

Термін виконання:

  • реєстрація Громадської Організації - від 3-5 робочих днів
  • реєстрація Інформаційного агенства - від 7 робочих днів

За результатами реєстрації Інформаційного агентств Ви отримуєте:

  • Виписку про реєстрацію громадської організації.
  • Протокол про створення громадської організації.
  • Статут громадської організації.
  • Наказ про призначення керівника.
  • Печатка (2-3 рівня захисту).
  • Рішення податкової інспекції про включення до реєстру неприбуткових організацій.
  • Довідку з ЄДРПОУ (Статистика).
  • Нотаріальну банківську картку для відкриття рахунку.
  • Практичні поради і консультація з написання грантових проектів.
  • Свідоцтво про реєстрацію як Інформаційного агенства.
  • Практичні поради і консультація з написання грантових проектів.

Додаткові витрати за які Вам не потрібно платити:

  1. Виготовлення печатки (2-3 рівня захисту) - 300 грн.
  2. Довідка з ЄДРПОУ (Статистика) - 200 грн.
  3. Нотаріальна банківська картка на відкриття рахунку - 300 грн.
  4. Консультація з написання грантових проектів - 400 грн. / 1 година.

Пакет з реєстрації "ПІД КЛЮЧ" є найбільш популярним серед наших клієнтів, оскільки в нього входять ВСІ ДОДАТКОВІ ВИТРАТИ ПО РЕЄСТРАЦІЇ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ, ЯКІ ВИ ОТРИМУЄТЕ В ПОДАРУНОК ВІД ЮФ "АБСОЛЮТ", а саме: виготовлення ПЕЧАТКИ (2-3 рівня захисту), ДОВІДКА З ЄДРПОУ (Статистика), БАНКІВСЬКА КАРТКА ТА ВИТЯГ З ЄДР (Нотаріус для відкриття рахунку).  Таким чином ми ЗАОЩАДЖУЄМО ВАМ 1200 ГРН. В пакеті з реєстрації "ПІД КЛЮЧ" ВІДСУТНІ БУДЬ-ЯКІ ДОДАТКОВІ ВИТРАТИ З ВАШОГО БОКУ.

Термін внесення громадської організації до реєстру неприбуткових організацій та отримання Довідки про неприбутковість складає до 14 днів після державної реєстрації.

 ЕКСКЛЮЗИВНИЙ ПОДАРУНОК

Замовивши Пакет з реєстрації "ПІД КЛЮЧ", Ви отримуєте ЕКСКЛЮЗИВНИЙ ПОДАРУНОК ВІД ЮФ «АБСОЛЮТ» – практичну консультацію з написання грантових проектів та отримання коштів від міжнародних організацій для Вашої громадської організації, від фахівців, які мають досвід отримання фінансування від міжнародних донорів.

УВАГА!

Звертаємо Вашу увагу, що ЮФ «АБСОЛЮТ» пропонує НАЙНИЖЧУ ЦІНУ серед усіх компаній за реєстрацію громадської організації. Перед замовленням послуг в інших компаніях, радимо Вам дізнатись про додаткові витрати, а саме: послуги нотаріуса (довіреність, банківська картка), виготовлення печатки, Довідка з ЄДРПОУ (Статистика). 


Пакет послуг з реєстрації Інформаційного агентства
«ПІД КЛЮЧ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ»

Пакет включає:

  1. Перевірка відсутності подібної назви ТОВ у Єдиному Державному Реєстрі;
  2. Підбір оптимальних КВЕД (видів економічної діяльності), відповідно до запланованої діяльності ТОВ;
  3. Розробка установчих документів, видів напрямки діяльності, повноваження органів управління і т.д .;
  4. Консультація з вибору оптимальної системи оподаткування для ТОВ;
  5. Підготовка повного пакету документів для реєстрації ТОВ;
  6. Подача пакету документів державному реєстратору;
  7. Реєстрація Товариства з обмеженою відповідальністю;
  8. Отримання офіційних документів ТОВ (Статут, Виписка);
  9. ПОДАРУНОК ВІД ЮФ «АБСОЛЮТ» – ми платимо за вас

    Отримання Довідки з ЄДРПОУ (Статистика);

  10. ПОДАРУНОК ВІД ЮФ «АБСОЛЮТ» – ми платимо за вас

    Виготовлення печатки ТОВ (2-3 рівня захисту);

  11. Реєстрацію ТОВ платником ПДВ або реєстрація платником єдиного податку;
  12. Отримання витягу платника ПДВ або витяг платника єдиного податку;
  13. Безкоштовну консультацію із реєстрації Інформаційного агентства;
  14. Підготовка повного пакету документів для реєстрації Інформаційного агентства;
  15. Подача пакету документів в Управління реєстрації громадських формувань, друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств;
  16. Отримання офіційних документів (Свідоцтва про реєстрацію Інформаційного агентства).

Ціна та час реєстрації Інформаційного агенства

Вартість послуги - від 4000 грн.

Термін виконання:

  • реєстрація Товариства з обмеженою відповідальністю - від 3-5 робочих днів
  • реєстрація Інформаційного агенства - від 7 робочих днів

За результатами реєстрації Інформаційного агентств Ви отримуєте:

  • Виписку про реєстрацію ТОВ.
  • Протокол про створення ТОВ.
  • Статут ТОВ.
  • Наказ про призначення керівника.
  • Печатка (2-3 рівня захисту).
  • Довідку з ЄДРПОУ (Статистика).
  • Витяг платника ПДВ або Витяг платника єдиного податку.
  • Свідоцтво про реєстрацію як Інформаційного агенства.
  • Консультацію з питань подальшого подання податкової звітності.

Додаткові витрати за які Вам не потрібно платити:

  1. Виготовлення печатки (2-3 рівня захисту) - 300 грн.
  2. Довідка з ЄДРПОУ (Статистика) - 200 грн.
  3. Нотаріальна банківська картка на відкриття рахунку - 300 грн.
  4. Консультацію з питань подальшого подання податкової звітності - 200 грн. / 1 година.

Переваги пакету

Якщо Ви бажаєте розпочати роботу одразу, мати можливість підписувати договори та скріплювати їх печаткою вже через три дня після нашої зустрічі, то пакет «Під ключ» саме для Вас. Цей Пакет створений для тих бізнесменів, які звикли отримувати від контрагента повної віддачі.

УВАГА!

У вартість не включені нотаріальні витрати.

ЗАПАМ'ЯТАЙТЕ!

ПДВ з 1 числа наступного місяця.

Додаткові витрати залежно від обраної послуги:

  • пакет документів для відкриття рахунку в банку (заповнення картки та засвідчення підпису нотаріусом) + 300 грн.;
  • за кожного додаткового учасника (нотаріальна довіреність) +250,00 грн.;
  • наявність засновника-юридичної особи-резидента + 300,00 грн.;
  • наявність засновника-юридичної особи-нерезидента + 500,00 грн.;
  • отримання витяга платника ПДВ + 500 грн.;
  • отримання витяга єдиного податку + 500 грн.;
  • юридична адреса + від 1000 грн.;
ПАМ'ЯТАЙТЕ!

В ЮФ «АБСОЛЮТ» триває акція - БЕЗКОШТОВНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ при наданні послуг з реєстрації.

ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ!

Згідно Положення про державну реєстрацію інформаційних агентств як суб'єктів інформаційної діяльності, заява розглядається в семиденний термін з дня її одержання.

Правовий висновок Мін'юсту підписується виконавцем, начальником відділу, погоджується начальником Управління реєстрації громадських формувань, друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств (далі - Управління) і затверджується начальником Управління державної реєстрації. Наказ готується на підставі правових висновків і підписується Міністром юстиції України. Разом з наказом на його підставі оформлюється свідоцтво про державну реєстрацію інформагентства, яке підписується Міністром юстиції України, також законом не передбачений термін протягом якого Міністром юстиції України підписується свідоцтво про державну реєстрацію інформагентства.

За державну реєстрацію Інформаційного агентства встановлений збір в залежності від сфери розповсюдження та змісту видання: від 14 до 120 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Звільняються від сплати реєстраційного збору Інформаційні агентства, засновані з благодійною метою і призначені для безплатного розповсюдження.

УВАГА!

Ціна вказана для клієнтів міста Києва та міст Київської області, інакше - вартість послуги збільшується в залежності від місця розташування клієнта як мінімум на 500 грн.

Залишилися питання?

Замовляйте безкоштовну консультацію!