5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 [4 Голоса (ів)]
Реєстрація символіки політичних партій, об’єднань громадян, благодійних організацій - 5.0 out of 5 based on 4 votes

ЮРИДИЧНА ФІРМА «АБСОЛЮТ»  надає послуги з державної реєстрації символіки політичних партій, громадських та благодійних організацій в місті Києві, Київській області та по всій території України в мінімально можливі терміни - "під ключ".

Намагання тих, хто хоче зареєструвати символіку політичної партії (громадської чи благодійної організації), на практиці призводить до затяжного процесу спілкування з представниками Міністерства юстиції України, повного нерозуміння процедури і документів, які потрібні, а також дуже тривалого процесу з реєстрації символіки, яка забирає багато часу та зусиль.

Якщо у Вас вже є політична партія (громадська чи благодійна організація) і Ви вирішили зареєструвати символіку -  ми допоможемо Вам в цьому!

Ми маємо досвід надання допомоги в реєстрації символіки політичної партії (громадської та благодійної організації). Наші юристи знають все про порядок цього процесу, які потрібні документи і як вони повинні бути оформлені. З нами реєстрація символіки проходить швидко, якісно, без зусиль з Вашого боку.

Строк надання послуги

Крайній строк надання послуги з реєстрації символіки - не пізніше 30 робочих днів з дати подання документів для державної реєстрації. Строк розгляду документів може бути продовжений не більше ніж на 15 робочих днів.

Об’єкти реєстрації

До об’єктів реєстрації символіки належать:

  • Прапор
  • Емблема
  • Гімн
  • Девіз

Вартість послуги

Вартість надання послуги становить від 3000 гривень за кожний об’єкт реєстрації символіки. Вартість залежить від складності елементів прапора та емблеми (не стосується гімну та девізу).

Інші послуги з юридичного супроводження політичної діяльності

УВАГА!

Ціна вказана для клієнтів міста Києва та міст Київської області, інакше - вартість послуги збільшується в залежності від місця розташування клієнта як мінімум на 500 грн.

Залишилися питання?

Замовляйте безкоштовну консультацію!