5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 [2 Голоса (ів)]
Перереєстрація ФОП через зміну прописки - 5.0 out of 5 based on 2 votes
Перереєстрація ФОП через зміну прописки - картинка

Під час реєстрації ФОП (ФЛП) кожен підприємець обов’язково вказує свою юридичну адресу, за якою він отримує повідомлення від податкової служби та сплачує податки. Ця адреса являється основною для більшості договорів і операцій, вона є в установчих документах, тому зміна прописки ФОП вимагає внесення відповідних змін в документації ФОП – як податкової адреси, так і адміністративних уточнень в документації.

ФОП змінив прописку: особливості процедури зміни податкової адреси

Податкова адреса – це місце проживання фізичної особи, згідно якому вона знаходиться на обліку в якості платника податків.

Слідуючи законодавству України, фізична особа, яка сплачує податки, не може мати більш ніж одну офіційну адресу, тому не варто відкладати документальну зміну місцезнаходження.

Якщо ФОП змінює прописку, потрібно вчасно внести відповідні зміни в документацію. Для цього необхідно послідовно виконати декілька дій:

  • звернутися до держреєстратора і заповнити заяву про внесення змін;
  • сплатити адміністративний збір в розмірі 0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (180 грн);
  • після проведення держреєстрації змін отримати нову Виписку у державного реєстратора;
  • надати до податкової інспекції за новим місцем прописки заяву про вибір спрощеної системи оподаткування з відміткою про зміну місцезнаходження.

Коли ФОП змінив прописку, немає необхідності додатково повідомляти про це Пенсійний фонд.

Процедура не займе багато часу, але варто пам’ятати декілька важливих нюансів.

Якщо ФОП змінив прописку (своє місцезнаходження), заява про перереєстрацію для платників податків першої та другої групи має бути подана не пізніше 20 числа місяця, який слідує за місяцем, в якому фактично відбулися зміни.

Платники податків, які належать до третьої групи, можуть надати заяву разом з декларацією за звітний податковий період.

Важливо: У випадку зміни місцезнаходження ФОП, сплата визначених законодавством податків і зборів після перереєстрації здійснюється ФОП за місцем попередньої реєстрації до закінчення поточного звітного періоду. Це актуально для всіх, хто змінив податкову адресу чи місце здійснення господарської діяльності.

Перереєстрація ФОП «зміна прописки» – нескладна процедура, але вона потребує точного слідування законодавству. Уникнути помилок можна, звернувшись за допомогою в спеціалізовану юридичну фірму.

ФОП: зміна прописки с ЮФ «Абсолют»

Наша компанія пропонує комплексні послуги, які передбачають:

  1. Попередню консультацію;
  2. Отримання нотаріальної довіреності на проведення процедури;
  3. Звернення до держреєстратора, заповнення заяви, сплату адміністративного збору і отримання Виписки;
  4. Подачу документів про те, що ФОП змінив прописку, в податкову (заява про спрощену систему сплати податку з відміткою про зміну адреси);
  5. Інформування клієнтів про те, як правильно перейти на нову адресу в документах (відповідно законодавству про сплату податку).

Юридична фірма «Абсолют» гарантує швидке проведення процедури «зміна прописки ФОП» без прямої участі клієнта. Це зекономить час, позбавить від необхідності відвідувати держслужби та вивчати законодавство, а також гарантує чітке слідування податковим нормам і актам.

Наші послуги мають доступну ціну, яка сформована значним досвідом роботи і професіоналізмом співробітників.