Надрукувати
Категорія: Новини
Перегляди: 1625

Єдиний податок для фізичної особи-підприємця, в залежності від групи оподаткування, передбачає сплату суттєвого відсотку єдиного податку від обороту чи від розміру прожиткового мінімуму на працездатну особу. Тому підприємцю вигідно закрити ФОП при його нерентабельності.

Причин відсутності розвитку бізнесу може бути багато, але важливо вчасно оцінити ситуацію, щоб сплата податку не стала додатковою втратою коштів. Для цього потрібно знати, як закрити ФОП на єдиному податку.

Підготовка до ліквідації ФОП

Перед тим як розпочати документальне закриття ФОП єдиний податок в державних органах, варто впевнитися в тому, що підприємець виконав всі умови поточних договорів з партнерами (при їх наявності), а також бути впевненим, що вони не матимуть юридично обґрунтованих претензій до фізичної особи-підприємця.

Боргові зобов’язання чи порушення умов співробітництва можуть привести до судових процесів навіть після закриття ФОП, що загрожує втратами часу і коштів.

Тому варто заздалегідь розірвати договори і сповістити про заплановану ліквідацію (закриття ФОП на єдиному податку), що допоможе уникнути конфліктів і зайвих підозр.

Особливості процедури

Закриття ФОП єдиний податок передбачає декілька етапів:

Закриття ФОП єдиний податок – процедура, яку не варто відкладати.

Також потрібно звернути увагу на правильність підготовки документів: у випадку помилок чи невідповідностей це може подовжити час закриття, зробивши його більш тривалим.

Як закрити ФОП на єдиному податку з ЮК «ENTIRE»

Процедура закриття ФОП може зайняти багато особистого часу і стати причиною зайвих хвилювань. Щоб цього уникнути, провести закриття ФОП єдиний податок можна з допомогою професіоналів. Юридична компанія «ENTIRE» - це команда кваліфікованих спеціалістів зі значним досвідом роботи, в тому числі – вирішення аналогічних ситуацій закриття ФОП. Серед причин звернення до спеціалістів компанії:

За необхідністю ми надамо безкоштовну консультацію, як закрити ФОП на єдиному податку, відповімо на всі питання, що цікавлять клієнта.