Маючи в приватній власності земельну ділянку за містом чи в його межах, є можливість розпочати його забудову.

Для початку будівництва доведеться отримати дозвіл. Це документальне підтвердження того, що об’єкт капітальної забудови може бути розміщений на конкретній території і не протирічить нормам закону.

Будівництво завжди пов’язане з великим об’ємом робіт, не лише монтажних, але і документальних. З частиною описаної нижче процедури Вам також доведеться працювати, якщо Ви вирішили провести реконструкцію уже збудованого об’єкта.

З чого розпочати будівництво

Перш ніж починати будівництво, необхідно оформити всі дозвільні документи. Це дасть можливість ввести об’єкт в експлуатацію і оформити право власності на нього без проблем та труднощів.

Етапи отримання дозвільних документів на будівництво:

  1. Правовстановлюючі документи і схеми планування землі;
  2. Будівельний паспорт;
  3. Дозвіл на зведення будівлі;
  4. Введення в експлуатацію.

Якщо фізична чи юридична особа купує  майнові права на земельну ділянку, то вона має право вести будівельні роботи, базуючись на рішеннях, виданих попередньому власнику. Оскільки документи прив’язані не до конкретної особи, а до земельної ділянки, то отримання дозволів перед реалізацією землі може збільшити її вартість на ринку нерухомості.

Оформлення землі і права власності

Важливо з’ясувати, чи присвоєний під час оформлення ділянки кадастровий номер. Для перевірки потрібно звернутися до реєстратора і при необхідності провести привласнення кадастрового номера ділянці.

Зазвичай такий номер привласнюється під час приватизації, і в базу вносяться дані про об’єкт. Повноцінне будівництво житлового об’єкта можливе на ділянці, що має призначення « для приватних та громадських будівель».

Отримання будівельного паспорта

Згідно процедури, варто звернутися до уповноваженого органу з заявою про його отримання. Тільки на основі даного документу в Україні може відбуватися забудова присадибних, садівничих і дачних ділянок. Також необхідно додати:

  • згоду на обробку персональних даних;
  • копію документа, що підтверджує право власності на землю (держ. акт);
  • заяву про згоду співвласників на забудову вказаної території;
  • ескіз майбутнього будівництва;
  • затверджений проект.

Протягом 10 днів уповноважений орган приймає рішення про видачу будівельного паспорта чи про відмову з відповідним обґрунтуванням. Дозвіл може бути виданий на всі чи окремі види робіт.

Підстави для відмови:

  • не вистачає документів;
  • невідповідність плану забудови вимогам державних нормативів.

Зареєстрований будівельний паспорт є достатньою підставою для виконання будівельних робіт.

В будівельному паспорті є:

  • проект основного об’єкта (будинку);
  • розміщення додаткових будівель;
  • план благоустрою.

Важливо встигнути виконати роботи за вказаний термін, інакше новий дозвіл доведеться оформлювати у випадку:

  • якщо організатор будівництва не вкладається в терміни;
  • коли в план вносять зміни на 10% і більше;
  • якщо прийняте рішення про будівництво додаткових об’єктів.

Оформлення документів на будівництво

Необхідно передати в ДАБІ повідомлення про початок будівельних робіт. Якщо протягом 10 днів інспекція не видає відмову, значить документ зареєстрований і можна починати роботи.

Отримання рішення на виконання будівельних робіт – це гарантія того, що процес не буде затримуватися, на нього не будуть накладені штрафні санкції, і всі комунікації будуть підведені без проблем.

Введення в експлуатацію

На цьому етапі не виникне проблем, якщо всі роботи проводилися в рамках закону і є дозвіл на будівництво житлового об’єкта. Варто:

  1. провести технічну інвентаризацію;
  2. отримати техпаспорт;
  3. зареєструвати об’єкт в ДАБІ;
  4. присвоїти поштову адресу;
  5. оформити право власності на нерухоме майно.

Якщо об’єкт збудовано без відповідних дозволів, то для введення о будинку в експлуатацію і оформлення власності в кращому випадку доведеться  заплатити штраф і пройти всю процедуру оформлення від початку до кінця, або ж забудова може бути визнана незаконною.

Куди звернутися за допомогою

Якщо ви запланували будівництво нерухомості, але не уявляєте з чого розпочати підготовку документів, запишіться на консультацію до спеціалістів компанії ЮФ «Абсолют».

Ми підготуємо для Вас всі документи, що дозволить Вам зекономити час і почати будівництво якомога скоріше.

Наші клієнти можуть замовити послугу з оформлення будівництва «під ключ» і звести до мінімуму можливі складнощі, і свою участь в цьому процесі.

Щоб отримати первинну консультацію

  • телефонуйте:
  • пишить на E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;
  • замовляйте консультацію через форму зворотнього зв'язку.

Ми гарантуємо абсолютний професіоналізм в складних питаннях оформлення будівництва.

Не втрачайте час!
☛ Замовляйте безкоштовну консультацію!