5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 [8 Голоса (ів)]
Реєстрація благодійної організації - 5.0 out of 5 based on 8 votes

Юридична фірма «Абсолют» надає послуги з реєстрації благодійної організації (фонду, товариства, установи) в Києві, Київській області та по всій території України за самими низькими цінами та в мінімальні строки. Основною перевагою ЮФ «Абсолют» є НАЙНИЖЧА ЦІНА ТА ВЕЛИКИЙ ДОСВІД З РЕЄСТРАЦІЇ.

Пакети послуг
з реєстрації благодійних організацій (фондів)
Назва Вартість, грн. Термін, дні
1 Пакет «ЕКОНОМ»  2500 
від 1500
1-2
2 Пакет «СТАНДАРТ»  4000 
від 3000
3-5
3 Пакет «ПІД КЛЮЧ»  5000 
від 3500
3-5

В сучасному світі все більша кількість людей потребує матеріальної допомоги на лікування, культурний розвиток, наукові пошуки та інше. Тому створення організацій для надання допомоги – досить актуальне в наш час.

Благодійна організація – юридична особа, основною метою якого є здійснення благодійної діяльності. Така робота не передбачає отримання прибутку або компенсації.

Усі аспекти створення регулюються законом  «Про благодійну діяльність та благодійні організації» від 05.07.2012р. № 5073 – VI, де прописані:

  • Правила та порядок реєстрації;
  • Основи правового регулювання благодійної діяльності;
  • Державна підтримка;

Щоб зареєструвати благодійний фонд, не гаючи часу на бюрократичні формальності, та надавати направлену допомогу тим, хто її потребує, пропонуємо звернутися в компанію ЮФ «Абсолют». Спеціалісти компанії в досконалості вивчили практичну сторону  питання, знають, як прискорити процес реєстрації та отримати статус неприбутковості благодійного фонду.

Для реєстрації благодійного фонду в Києві чи іншому місті України нашим співробітникам знадобиться мінімальний пакет документів:  паспорти та коди засновників. Завершальним етапом роботи буде відкриття розрахункового рахунку в банку та включення до реєстру неприбуткових організацій.

Порядок створення благодійної організації та фонду в Україні

Насамперед необхідно визначитися,  який вид благодійної організації має бути відкрито. Якщо,  при вирішенні цього питання виникають труднощі, то вирішити його можливо в процесі консультації з юристами компанії ЮФ «Абсолют».

Для реєстрації благодійного фонду необхідно провести установчі збори. На яких буде обрано керівника та затверджені установчі документи та звернутися до державного реєстратора по місцю знаходження організації:

  • Подати заяву та документи;
  • Отримати виписку про включення до ЄДР;
  • Отримати статус неприбутковості;
  • Відкрити банківський рахунок. Виготовити печатки.

Отримання статусу неприбутковості – це найважливіший етап при реєстрації благодійного фонду. З урахуванням очікування рішення реєстратора процес може затягнутися на декілька місяців. Спеціалісти компанії ЮФ «Абсолют» знають, як максимально скоротити цей період без порушення закону.

Які потрібно підготувати документи

Перед тим, як зареєструвати благодійний фонд в Україні необхідно зібрати копії та оригінали наступних документів:

  • Статут або установчий акт;
  • Протокол установчих зборів;
  • Паспорт кожного із засновників;
  • Ідентифікаційний код кожної фізичної особи-засновника;
  • Нотаріально посвідчена довіреність на представництво інтересів;
  • Оригінальна назва організації (не можна повторювати назву вже існуючого або раніше зареєстрованого фонду);
  • Адреса реєстрації організації;
  • Коди видів діяльності, згідно з класифікатором КВЕД;
  • Документи керівника та головного бухгалтера;

Якщо засновником фонду виступає фізична особа, яка не є резидентом України, то його документи мають бути легалізовані.

Якщо ви не маєте часу для самостійного проведення роботи по реєстрації благодійного фонду в Україні або ви не до кінця розібрались в тому, як зареєструвати фонд, то пропонуємо доручити це завдання спеціалістам компанії ЮФ «Абсолют». По узгодженню із замовником усі роботи можуть бути виконані «під ключ» при мінімальній участі засновників.


Пакет послуг з реєстрації благодійної організації (фонду)
«ЕКОНОМ»

Складові пакету

  1. Безкоштовна консультація - як зареєструвати благодійну організацію;
  2. Перевірка відсутності подібної назви благодійної організації в Єдиному державному реєстрі;
  3. Розробка установчих документів, видів напрямків діяльності, повноваження анів управління і т.д.;
  4. Підготовка повного пакету документів для реєстрації благодійної організації;
  5. Підготовку реєстраційної заяви платника податку форми №1-РН (для отримання Довідки про неприбутковість).

Ціна та час реєстрації

Вартість послуги - від 1500 грн.

Термін виконання - 1-2 дні

Звертаємо Вашу увагу, що наші юристи повністю заповнюють та готують ПОВНИЙ ПАКЕТ ДОКУМЕНТІВ для Вас, а непросто дають вам зразки документів, які ви маєте переробляти під свою організацію.

Послуга передбачена для клієнтів, які вирішили самостійно зайнятись реєстрацією.


Пакет послуг з реєстрації благодійної організації (фонду)
«СТАНДАРТ»

Складові пакету

  1. Безкоштовна консультація з реєстрації;
  2. Перевірка відсутності подібної назви благодійної організації в Єдиному державному реєстрі;
  3. Розробка установчих документів, видів напрямків діяльності, повноваження органів управління і т.д.;
  4. Підготовка повного пакету документів для реєстрації;
  5. Подача пакету документів державному реєстратору;
  6. Державна реєстрація організації (фонду);
  7. Отримання офіційних документів - Статут, Виписка;
  8. ПОДАРУНОК ВІД ЮФ «АБСОЛЮТ» – ми платимо за вас

    Отримання довідки з ЄДРПОУ (Статистика);

Ціна та час реєстрації

Вартість послуги - від 3000 грн.

Термін виконання - 3-5 днів

Додаткові витрати з Вашого боку це - виготовлення печатки, посвідчення банківської картки в нотаріуса для відкриття рахункурахунку та отримання Довідки про неприбутковість (податкова).


Пакет послуг з реєстрації благодійної організації (фонду)
«ПІД КЛЮЧ»

Складові пакету

  1. Безкоштовна консультація з реєстрації;
  2. Перевірка відсутності подібної назви благодійної організації (фонду) в Єдиному державному Реєстрі;
  3. Розробка установчих документів, видів напрямків діяльності, повноваження органів управління і т.д.;
  4. Підготовка повного пакету документів для реєстрації благодійної організації;
  5. Подача пакету документів державному реєстратору;
  6. Державна реєстрація організації (фонду);
  7. Отримання офіційних документів - Статут, Виписка;
  8. ПОДАРУНОК ВІД ЮФ «АБСОЛЮТ» – ми платимо за вас

    Отримання довідки з ЄДРПОУ (Статистика);

  9. ПОДАРУНОК ВІД ЮФ «АБСОЛЮТ» – ми платимо за вас

    Виготовлення печатки благодійної організації (2-3 рівня захисту);

  10. Внесення благодійної організації до реєстру неприбуткових організацій (Довідка про неприбутковість з податкової);
  11. ЕКСКЛЮЗИВНИЙ ПОДАРУНОК ВІД ЮФ «АБСОЛЮТ»

    Практичні поради і консультація з написання грантових проектів та отримання коштів від міжнародних донорських організацій.

  12. Консультацію з організаційного розвитку благодійної організації.

Ціна та час реєстрації

Вартість послуги - від 3500 грн.

Термін виконання - 3-5 днів

Термін внесення до реєстру неприбуткових організацій та отримання Довідки про неприбутковість складає 14 календарних днів з моменту державної реєстрації.

За результатами реєстрації Ви отримуєте:

  1. Виписку про реєстрацію.
  2. Протокол про створення благодійної організації.
  3. Статут благодійної організації / Статут благодійного фонду.
  4. Наказ про призначення керівника.
  5. Печатка (2-3 рівня захисту).
  6. Рішення податкової інспекції про включення до реєстру неприбуткових організацій.
  7. Довідку з ЄДРПОУ (Статистика).
  8. Практичні поради і консультація з написання грантових проектів.
  9. Консультацію з організаційного розвитку.

Додаткові витрати за які Вам не потрібно платити:

  • Виготовлення печатки (2-3 рівня захисту) - 350 грн.
  • Довідка з ЄДРПОУ (Статистика) - 350 грн.
  • Консультація з написання грантових проектів - 500 грн. / 1 година.
  • Консультація з організаційного розвитку благодійної організації - 500 грн. / 1 година.

Додатково оплачується:

  • Нотаріальна довіреність від засновника – 600 грн.
  • Нотаріальні послуги з посвідчення зразків підписів на банківській картці для відкриття рахунку в банку – 600 грн.
ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ!

Всі нотаріальні послуги можна отримати у нашого нотаріуса.

ЕКСКЛЮЗИВНИЙ ПОДАРУНОК

Замовивши Пакет з реєстрації "ПІД КЛЮЧ", Ви отримуєте ЕКСКЛЮЗИВНИЙ ПОДАРУНОК ВІД ЮФ «АБСОЛЮТ» – практичну консультацію з написання грантових проектів та отримання коштів від міжнародних організацій для Вашої благодійної організації, від фахівців, які мають досвід отримання фінансування та грантів від міжнародних донорів.

ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ!

З 06 листопада 2014 року державний збір (51 грн.) за реєстрацію благодійної організації не сплачується. Ця процедура відтепер є безкоштовною.

УВАГА!

Звертаємо Вашу увагу, що ЮФ «АБСОЛЮТ» пропонує НАЙНИЖЧУ ЦІНУ серед усіх компаній за реєстрацію благодійної організації (фонду). Перед замовленням послуг в інших компаніях, радимо Вам дізнатись про додаткові витрати, а саме: послуги нотаріуса (довіреність, банківська картка), виготовлення печатки, Довідка з ЄДРПОУ (Статистика). 

ПАМ'ЯТАЙТЕ!

В ЮФ «АБСОЛЮТ» триває акція - БЕЗКОШТОВНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ при наданні послуг з реєстрації.

Не втрачайте час!
☛ Замовляйте безкоштовну консультацію!