5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 [1 Голос]
Повернення службової картки працівника представництва іноземної компанії за місцем її видачі - 5.0 out of 5 based on 1 vote

Юридична фірма «Абсолют» надає послугу Повернення службової картки працівника представництва іноземної компанії за місцем її видачі після припинення повноважень її власника. Наші переваги – індивідуальний підхід та найменша ціна.

Службова картка працівника представництва іноземної компанії – це документ суворої звітності, що обов’язково повертається за місцем видачі після припинення повноважень її власника.

Документи для повернення службової картки

Для повернення службової картки працівника представництва іноземної компанії необхідно подати до Мінекономіки наступні документи:

  1. Лист (повідомлення про припинення трудових відносин та повернення картки) + додатки:
    • Службова картка;
    • Копія наказу про звільнення – 1 екземпляр;
    • Копія паспорту чи іншого документу, що посвідчує особу – 1 екземпляр.
  2. Довіреність від роботодавця на працівників нашої компанії.

Ціна та термін повернення службової картки

Вартість послуги – від 1000 грн.

Термін виконання – від 1 робочого дня

Звертайтеся до Юридичної фірми «Абсолют» і ви гарантовано заощадите свій час та отримаєте допомогу щодо вчасного повернення службової картки працівника представництва іноземної компанії в Україні.

Не втрачайте час!
☛ Замовляйте безкоштовну консультацію!