4.875 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 4.88 [8 Голоса (ів)]
Реєстрація змін юридичної особи (ТОВ, ПП) - 4.9 out of 5 based on 8 votes

ЮРИДИЧНА ФІРМА «АБСОЛЮТ» надає послуги з державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи ТОВ, ПП в місті Києві, Київській області та по всій території України, за найнижчими цінами та в мінімальний термін. Основною перевагою ЮФ «АБСОЛЮТ» є НАЙНИЖЧА ЦІНА ТА ДОСВІД З РЕЄСТРАЦІЇ.

В залежності від потреб клієнта послуга передбачає наступні зміни в ТОВ, ПП:

  1. Зміна керівника.
  2. Зміна учасників (засновника).
  3. Зміна найменування.
  4. Зміна юридичної адреси.
  5. Зміна КВЕД (зміна видів економічної діяльності).
  6. Зміна статутного капіталу.
  7. Зміни статуту.
Пакети послуг
з реєстрації змін юридичної особи (ТОВ, ПП)
Назва Вартість, грн термін, дні
1 Пакет з реєстрації «ЕКОНОМ» від 500 1-2
2 Пакет з реєстрації «ПІД КЛЮЧ» від 800 1-2

Інші послуги по ТОВ, ПП:


Пакет послуг з реєстрації змін юридичної особи (ТОВ, ПП)
«ЕКОНОМ»

Гарантовані складові пакету

  1. Консультація по державній реєстрації змін до установчих документів юридичної особи. Відповіді на всі Ваші запитання. 
  2. Підготовка повного пакету документів для державної реєстрації відповідних змін юридичної особи.

Ціна та час надання послуги

Вартість:
  • Зміна керівника - від 500 грн
  • Зміна учасника (засновника) - від 1000 грн
  • Зміна найменування - від 1000 грн
  • Зміна юридичної адреси - від 1000 грн
  • Зміна КВЕД - від 500 грн
  • Зміна статутного капіталу - від 1000 грн
  • Зміни статуту - від 1000 грн

Термін виконання - 1-2 дні

Звертаємо Вашу увагу, що наші юристи заповнюють та готують ПОВНИЙ ПАКЕТ ДОКУМЕНТІВ для Вас по реєстрації змін до відомостей про ТОВ, ПП, а не просто дають Вам приклади документів, які Вам потрібно перероблювати під свою фірму.


Пакет послуг з реєстрації змін юридичної особи (ТОВ, ПП)
«ПІД КЛЮЧ»

Гарантовані складові пакету

  1. Консультація по державній реєстрації змін до установчих документів юридичної особи. Відповіді на всі Ваші запитання. 
  2. Підготовка повного пакету документів для державної реєстрації змін у відповідності до потреб клієнта.
  3. Проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи ТОВ, ПП.
  4. Отримання офіційних документів про проведення державної реєстрації змін.  
  5. Повідомлення Державної фіскальної служби України при зміні керівника, зміні найменування, зміні юридичної адреси.
  6. Отримання довідки з ЄДРПОУ (статистика) при зміні КВЕД, зміні керівника, зміні юридичної адреси або/та зміні засобів зв’язку з юридичною особою.

Ціна та час надання послуги

Вартість:
  • Зміна керівника - від 800 грн
  • Зміна учасника (засновника) - від 1500 грн
  • Зміна найменування - від 1500 грн
  • Зміна юридичної адреси - від 1500 грн
  • Зміна КВЕД - від 1000 грн
  • Зміна статутного капіталу - від 1500 грн
  • Зміни статуту - від 1500 грн

Термін виконання - 1-2 дні

Якщо Ви зайнята особа, звикли витрачати час ефективно на заробляння коштів, а не на черги чи спілкування з безкінечною кількістю чиновників, якщо Ви звикли працювати з професіоналами та отримувати якісні послуги в строк, то пакет «ПІД КЛЮЧ» саме для Вас.

Увага!

Послуги нотаріуса державне мито оплачуються додатково та не входять до Пакету послуг.

ПАМ'ЯТАЙТЕ!

В ЮФ «АБСОЛЮТ» триває акція - БЕЗКОШТОВНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ при наданні послуг з реєстрації.

УВАГА!

Ціна вказана для клієнтів міста Києва та міст Київської області, інакше - вартість послуги збільшується в залежності від місця розташування клієнта як мінімум на 500 грн.

Не втрачайте час!

☛ Робіть замовлення безкоштовної консультації!