3.875 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 3.88 [4 Голоса (ів)]
Реєстрація змін у громадській організації - 3.8 out of 5 based on 4 votes

ЮРИДИЧНА ФІРМА «АБСОЛЮТ» надає послуги з внесення та реєстрації змін в установчі документи громадських організацій (у відповідності до норм Податкового кодексу України та до норм Закону України «Про громадські об’єднання») в місті Києві, Київській області та по всій території України, за найнижчими цінами та в мінімальні терміни. Основною перевагою ЮФ «АБСОЛЮТ» є НАЙНИЖЧА ЦІНА ТА ВЕЛИКИЙ ДОСВІД З РЕЄСТРАЦІЇ.

ПАКЕТИ ПОСЛУГ
З РЕЄСТРАЦІЇ ЗМІН У ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ

Назва Вартість, грн. термін, дні
1

Пакет з реєстрації «ЕКОНОМ»

від 850 2-3
2

Пакет з реєстрації «СТАНДАРТ»

від 1500 5
3

Пакет з реєстрації «ПІД КЛЮЧ»

від 2000 7

Дивитись також:

Перелік послуг з реєстрації змін для громадських об'єднань

  • Внесення змін до Статуту;
  • Зміна складу керівних органів;
  • Зміна місцезнаходження (адреси);
  • Отримання Всеукраїнського статусу;
  • Внесення змін у відокремленні підрозділи.


Пакет послуг з реєстрації змін у громадській організації
«ЕКОНОМ»

Ви отримуєте:

1. Безкоштовну консультацію з реєстрації змін до установчих документів вашої громадської організації;

2. Готову Заяву про реєстрацію змін ваших статутних документів;

3. Готовий статут громадської організації;

4. Готовий протокол загальних зборів засновників громадської організації; 

5. Усі необхідні додатки до протоколу загальних зборів;

6. Безкоштовну консультацію щодо подачі документів в органи юстиції та податкові органи;

7. Заповнену реєстраційну заяву платника податку форми № 1-РН для внесення змін (повторне включення) в податковому органі.

Ціна та час реєстрації змін до установчих документів громадської організації

Вартість послуги - від 850 грн.

Термін виконання - 2-3 робочі дні

Звертаємо Вашу увагу, що наші юристи заповнюють та готують ПОВНИЙ ПАКЕТ ДОКУМЕНТІВ для Вас по реєстрації змін до установчих документів громадської організації.  Послуга передбачена для клієнтів з інших областей України, а також для клієнтів, які вирішили самостійно зайнятись реєстрацією змін до статутних документів громадської організації.


Пакет послуг з реєстрації змін у громадській організації
«СТАНДАРТ»

Ви отримуєте:

1. Безкоштовну консультацію з реєстрації змін до установчих документів вашої громадської організації;

2. Повний пакет документів для реєстрації змін до установчих документів вашої громадської організації;

3. Подача пакету документів в управління юстиції;

4. Реєстрація змін до установчих документів вашої громадської організації;

5. Отримання офіційних документів, які підтверджують проведення змін до установчих документів вашої громадської організації;

Ціна та час реєстрації змін до установчих документів громадської організації

Вартість послуги - від 1500 грн.

Термін виконання - 5 робочих днів


Пакет послуг з реєстрації змін у громадській організації
«ПІД КЛЮЧ»

Ви отримуєте:

1. Безкоштовну консультацію з реєстрації змін до установчих документів вашої громадської організації;

2. Повний пакет документів для реєстрації змін до установчих документів вашої громадської організації;

3. Подача пакету документів в управління юстиції;

4. Реєстрація змін до установчих документів вашої громадської організації;

5. Отримання офіційних документів, які підтверджують проведення змін до установчих документів вашої громадської організації;

[present-uk]

6. Подача документів в податкові органи для внесення змін (повторне включення) платника податку форма № 1-РН до реєстру неприбуткових організацій;

7. Отримання рішення про внесенні зміни (повторне включення) громадської організації в реєстрі неприбуткових організацій.

Ціна та час реєстрації змін до установчих документів громадської організації

Вартість послуги - від 2000 грн.

Термін виконання - 7 робочих днів

Термін внесення змін (повторне включення) громадської організації до реєстру неприбуткових організацій та отримання Рішення відбувається протягом 14 календарних днів з дня подачі документів в податковий орган.

Увага!

У вартість послуг не входить сплата адміністративного збору.

ПАМ'ЯТАЙТЕ!

В ЮФ «АБСОЛЮТ» триває акція - БЕЗКОШТОВНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ при наданні послуг з реєстрації.

ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ!

Згідно Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань", Верховна Рада України; Закон від 15.05.2003 № 755-IV, Розділ VI «ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ»:

Стаття 36. Плата у сфері державної реєстрації

  1. За державну реєстрацію справляється адміністративний збір у такому розмірі:
    • 140 мінімальних заробітних плат - за державну реєстрацію політичної партії;
    • 0,28 мінімальної заробітної плати - за державну реєстрацію відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації;
    • 0,14 мінімальної заробітної плати - за державну реєстрацію всеукраїнської творчої спілки;
    • 0,07 мінімальної заробітної плати - за державну реєстрацію територіального осередку всеукраїнської творчої спілки та регіональної (місцевої) творчої спілки;
    • 0,06 мінімальної заробітної плати - за державну реєстрацію символіки політичної партії, організації роботодавців, об’єднання організації роботодавців;
    • 0,03 мінімальної заробітної плати - за державну реєстрацію символіки громадського об’єднання інвалідів та осіб, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС;
    • 0,3 мінімальної заробітної плати - за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою;
    • 0,1 мінімальної заробітної плати - за державну реєстрацію змін відомостей про прізвище, ім’я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи - підприємця;
    • 75 відсотків адміністративного збору, встановленого цією частиною, - за державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі.

    За державну реєстрацію структурних утворень політичної партії, громадського об’єднання, професійної спілки, їх організацій або об’єднання, благодійної організації, постійно діючого третейського суду та символіки молодіжних і дитячих громадських об’єднань адміністративний збір не справляється. Також не справляється адміністративний збір за державну реєстрацію змін до відомостей про професійні спілки, їх організації або об’єднання.

  2. За виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника, справляється адміністративний збір у розмірі 30 відсотків адміністративного збору, встановленого частиною першою цієї статті.
  3. У разі відмови в державній реєстрації адміністративний збір не повертається.
  4. За надання відомостей з Єдиного державного реєстру справляється плата в такому розмірі:
    • 0,05 мінімальної заробітної плати - за надання виписки для проставлення апостилю та витягу в паперовій формі;
    • 0,07 мінімальної заробітної плати - за надання документа в паперовій формі, що міститься в реєстраційній справі;
    • 75 відсотків плати, встановленої цією частиною за надання відповідного документа в паперовій формі - за надання витягу в електронній формі та документа в електронній формі, що міститься в реєстраційні справі.
  5. Адміністративний збір та плата за надання відомостей з Єдиного державного реєстру справляються у відповідному розмірі мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення реєстраційної дії або запит про надання відомостей з Єдиного державного реєстру, та округлюються до найближчих 10 гривень.

Не втрачайте час!

☛ Робіть замовлення безкоштовної консультації!