Надрукувати
Категорія: Послуги з реєстрації змін
Перегляди: 5262

Юридична компанія «ENTIRE» надає послуги з внесення та реєстрації змін в установчі документи благодійних організацій (благодійний фонд, благодійне товариство, благодійна установа), - у відповідності до норм Податкового кодексу України та до норм Закону України «Про громадські об’єднання», - в місті Києві, Київській області та по всій території України, за найнижчими цінами та в мінімальні терміни. Основною перевагою ЮК «ENTIRE» є НАЙНИЖЧА ЦІНА ТА ВЕЛИКИЙ ДОСВІД З РЕЄСТРАЦІЇ.

ПАКЕТИ ПОСЛУГ
З РЕЄСТРАЦІЇ ЗМІН У БЛАГОДІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ

НазваВартість, грн.термін, дні
1

Пакет з реєстрації «ЕКОНОМ»

від 1500 1
2

Пакет з реєстрації «СТАНДАРТ»

від 3000 2-3
3

Пакет з реєстрації «ПІД КЛЮЧ»

від 3500 3-5

Дивитись також:

Перелік послуг з реєстрації змін для благодійної організації


Пакет послуг з реєстрації змін у благодійній організації
«ЕКОНОМ»

Ви отримуєте:

1. Безкоштовну консультацію з реєстрації змін до установчих документів вашої благодійної організації;

2. Готову Заяву про реєстрацію змін ваших статутних документів;

3. Готовий статут благодійної організації;

4. Готовий протокол загальних зборів засновників благодійної організації; 

5. Всі необхідні додатки до протоколу загальних зборів;

6. Безкоштовну консультацію щодо подачі документів в органи юстиції та податкові органи;

Ціна та час реєстрації змін до установчих документів благодійної організації

Вартість послуги - від 1500 грн.

Термін виконання - 1 робочий день

Звертаємо Вашу увагу, що наші юристи заповнюють та готують ПОВНИЙ ПАКЕТ ДОКУМЕНТІВ для Вас по реєстрації змін до установчих документів благодійної організації.  Послуга передбачена для клієнтів з інших областей України, а також для клієнтів, які вирішили самостійно зайнятись реєстрацією змін до статутних документів благодійної організації.


Пакет послуг з реєстрації змін у благодійній організації
«СТАНДАРТ»

Ви отримуєте:

1. Безкоштовну консультацію з реєстрації змін до установчих документів вашої благодійної організації;

2. Повний пакет документів для реєстрації змін до установчих документів вашої благодійної організації;

3. Подача пакету документів державному реєстратору;

4. Реєстрація змін до установчих документів вашої благодійної організації;

5. Отримання офіційних документів, які підтверджують проведення змін до установчих документів вашої благодійної організації;

Ціна та час реєстрації змін до установчих документів благодійної організації

Вартість послуги - від 3000 грн.

Термін виконання - 2-3 робочі дні


Пакет послуг з реєстрації змін у благодійній організації
«ПІД КЛЮЧ»

Ви отримуєте:

1. Безкоштовну консультацію з реєстрації змін до установчих документів вашої благодійної організації;

2. Повний пакет документів для реєстрації змін до установчих документів вашої благодійної організації;

3. Подача пакету документів державному реєстратору;

4. Реєстрація змін до установчих документів вашої благодійної організації;

5. Отримання офіційних документів, які підтверджують проведення змін до установчих документів вашої благодійної організації;

6. Подача документів в податкові органи для внесення змін (повторне включення) платника податку форма № 1-РН до реєстру неприбуткових організацій;

7. Отримання рішення про внесенні зміни (повторне включення) благодійної організації в реєстрі неприбуткових організацій.

Ціна та час реєстрації змін до установчих документів благодійної організації

Вартість послуги - від 3500 грн.

Термін виконання - 3-5 робочих днів

Термін внесення змін (повторне включення) благодійної організації до реєстру неприбуткових організацій та отримання Рішення відбувається протягом 14 календарних днів з дня подачі документів в податковий орган.

Увага!

У вартість послуг не входять витрати на нотаріуса.

ПАМ'ЯТАЙТЕ!

В ЮК «ENTIRE» триває акція - БЕЗКОШТОВНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ при наданні послуг з реєстрації.