Юридична компанія «ENTIRE» надає послуги з внесення та реєстрації змін в установчі документи благодійних організацій (благодійний фонд, благодійне товариство, благодійна установа), - у відповідності до норм Податкового кодексу України та до норм Закону України «Про громадські об’єднання», - в місті Києві, Київській області та по всій території України, за найнижчими цінами та в мінімальні терміни. Основною перевагою ЮК «ENTIRE» є НАЙНИЖЧА ЦІНА ТА ВЕЛИКИЙ ДОСВІД З РЕЄСТРАЦІЇ.
ПАКЕТИ ПОСЛУГ
З РЕЄСТРАЦІЇ ЗМІН У БЛАГОДІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ
№ | Назва | Вартість, грн. | термін, дні |
---|---|---|---|
1 | Пакет з реєстрації «ЕКОНОМ» | від 1500 | 1 |
2 | Пакет з реєстрації «СТАНДАРТ» | від 3000 | 2-3 |
3 | Пакет з реєстрації «ПІД КЛЮЧ» | від 3500 | 3-5 |
Дивитись також:
Перелік послуг з реєстрації змін для благодійної організації
- Внесення змін до Статуту;
- Зміна складу керівних органів;
- Зміна місцезнаходження (адреси);
- Внесення змін у відокремленні підрозділи.
Пакет послуг з реєстрації змін у благодійній організації
«ЕКОНОМ»
Ви отримуєте:
1. Безкоштовну консультацію з реєстрації змін до установчих документів вашої благодійної організації;
2. Готову Заяву про реєстрацію змін ваших статутних документів;
3. Готовий статут благодійної організації;
4. Готовий протокол загальних зборів засновників благодійної організації;
5. Всі необхідні додатки до протоколу загальних зборів;
6. Безкоштовну консультацію щодо подачі документів в органи юстиції та податкові органи;
Ціна та час реєстрації змін до установчих документів благодійної організації
Вартість послуги - від 1500 грн.
Термін виконання - 1 робочий день
Звертаємо Вашу увагу, що наші юристи заповнюють та готують ПОВНИЙ ПАКЕТ ДОКУМЕНТІВ для Вас по реєстрації змін до установчих документів благодійної організації. Послуга передбачена для клієнтів з інших областей України, а також для клієнтів, які вирішили самостійно зайнятись реєстрацією змін до статутних документів благодійної організації.
Пакет послуг з реєстрації змін у благодійній організації
«СТАНДАРТ»
Ви отримуєте:
1. Безкоштовну консультацію з реєстрації змін до установчих документів вашої благодійної організації;
2. Повний пакет документів для реєстрації змін до установчих документів вашої благодійної організації;
3. Подача пакету документів державному реєстратору;
4. Реєстрація змін до установчих документів вашої благодійної організації;
5. Отримання офіційних документів, які підтверджують проведення змін до установчих документів вашої благодійної організації;
Ціна та час реєстрації змін до установчих документів благодійної організації
Вартість послуги - від 3000 грн.
Термін виконання - 2-3 робочі дні
Пакет послуг з реєстрації змін у благодійній організації
«ПІД КЛЮЧ»
Ви отримуєте:
1. Безкоштовну консультацію з реєстрації змін до установчих документів вашої благодійної організації;
2. Повний пакет документів для реєстрації змін до установчих документів вашої благодійної організації;
3. Подача пакету документів державному реєстратору;
4. Реєстрація змін до установчих документів вашої благодійної організації;
5. Отримання офіційних документів, які підтверджують проведення змін до установчих документів вашої благодійної організації;
6. Подача документів в податкові органи для внесення змін (повторне включення) платника податку форма № 1-РН до реєстру неприбуткових організацій;
7. Отримання рішення про внесенні зміни (повторне включення) благодійної організації в реєстрі неприбуткових організацій.
Ціна та час реєстрації змін до установчих документів благодійної організації
Вартість послуги - від 3500 грн.
Термін виконання - 3-5 робочих днів
Термін внесення змін (повторне включення) благодійної організації до реєстру неприбуткових організацій та отримання Рішення відбувається протягом 14 календарних днів з дня подачі документів в податковий орган.
У вартість послуг не входять витрати на нотаріуса.
В ЮК «ENTIRE» триває акція - БЕЗКОШТОВНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ при наданні послуг з реєстрації.