4.6363636363636 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 4.64 [11 Голоса (ів)]
Реєстрація громадської організації - 4.6 out of 5 based on 11 votes

Юридична фірма «Абсолют» надає послугу Реєстрація громадської організації (ГО) В Києві, Київській області та по всій території України за найнижчими цінами і в мінімальні терміни. Основною нашою перевагою є НИЗЬКА ЦІНА і ВЕЛИКИЙ ДОСВІД в питаннях реєстрації ГО.

Законодавство про реєстрацію ГО в Україні у 2019

Громадські організації – це некомерційні об'єднання, створені для захисту спільних інтересів, реалізації ідей та проектів.

В окремих випадках ГО можуть проводити і підприємницьку діяльність, але не з метою отримання вигоди для її членів, а для досягнення поставлених цілей.

Громадське об'єднання може брати участь в грантових проектах, розраховувати на підтримку державних органів і меценатів, але для цього необхідна правильна реєстрація громадської організації.

Основний закон, який регулює процес створення, діяльність та існування в правовому полі громадської організації – Закон України «Про громадські об'єднання» №4572-17.

Він складається з двох частин – загальних положень, інформації про створення і реєстрацію громадського об'єднання. В першому розділі можна знайти визначення ГО, принципи та обмеження його діяльності, а також гарантії свободи об'єднання і можливість співпраці, об'єднання з подібними організаціями.

Другий розділ Закону містить інформацію про порядок і правила реєстрації громадської організації.

Що потрібно знати про засновників ГО

Щоб відкрити громадську організацію, мають бути два і більше засновники. Відносно них також існує декілька вимог:

  • вік від 18 років, для дитячих та молодіжних ГО – від 14-ти;
  • відсутність серед них юридичних осіб;
  • дієздатність;
  • відсутність в офіційному переліку осіб, відносно яких запроваджені санкції, а також підозри в тероризмі.

Важливо пам’ятати, що повноваження засновників закінчаться відразу ж після реєстрації громадського об'єднання.

Найменування та адреса ГО

Увагу варто приділити найменуванню громадської організації. Воно має складатися з двох частин: спочатку треба вказати його форму, а вже після – вибрану назву. Серед «правил» для назви:

  • викладення на українському. При необхідності можна паралельно вказати переклад найменування іншою мовою;
  • інформація про статус, наприклад, правозахисне, молодіжне і т.д.;
  • відсутність повторення найменування інших зареєстрованих ГО;
  • заборонено використання слів «комунальне», «державне» та ін., а також назв органів влади, історичних найменувань зі списку Кабінету Міністрів України.

В якості назви можна використовувати ім’я фізичної особи, але за умови, що людина дала свою письмову згоду, чи таку згоду підписали його спадкоємці.

Для зручності закон дозволяє використовувати скорочені найменування, але це має бути прописано в уставі чи підготовлений новий протокол зібрання.

Адреса некомерційної організації може бути зареєстрована за місцезнаходженням ГО (для цього також підійде орендований офіс) чи за місцем прописки засновника. Але при виборі другого варіанту всі громадяни за цим місцем прописки  повинні дати свою письмову згоду.

Варто бути обережними з популярною послугою – використанням так званої юридичної адреси. Компанії пропонують клієнту адресу для подання в податкову за певну плату і обіцяють передавати всю вхідну кореспонденцію. Але в цій послузі є підводний камінь за однією адресою вони можуть зареєструвати декілька ГО, а це заборонено законом. Є спеціальний перелік масових адрес, за якими податкова інспекція може перевірити співпадіння.

Особливості статуту громадської організації

Документи громадської організації передбачають обов’язкову наявність статуту. В ньому повинні бути прописані:

  • повне найменування ГО (при наявності – і скорочена назва);
  • інформація про його діяльність;
  • порядок вступу в організацію і виходу з неї, а також обов’язки і права членів ГО;
  • адміністративний склад організації, керівництво і його повноваження, правила вибору, представницькі обов’язки і т.д.;
  • періодичність зборів, кількість голосів для прийняття рішення;
  • порядок звітності керівництва перед членами організації, суспільством;
  • можливість оскарження рішень керівних осіб;
  • порядок внесення змін до статуту, реорганізацію чи саморозпуск ГО.

За необхідністю потрібно прописати можливість отримання матеріальних засобів для подальшої діяльності, їх допустимі джерела, алгоритм ведення звітності. Це стосується всього майна організації.

Терміни і правила реєстрації

При правильній подачі документів реєстрація ГО відбувається в стислі терміни. Спеціаліст органу реєстрації повинен вивчити документи протягом 3-х робочих днів, і якщо вони відповідають вимогам, документи будуть внесені в Єдиний державний реєстр.

Час розгляду паперів може бути подовженим через наявність вихідних в країні.

Але терміни реєстрації значно збільшуються, якщо документи відправляють на доопрацювання (виправлення). Це можливо, якщо:

  • відсутній один чи декілька необхідних паперів;
  • недостатньо відомостей в документах. Наприклад, члени організації забули вказати адресу чи вид діяльності організації;
  • порушені статті 4,7 чи 10 Закону «Про громадські об'єднання» №4572-17, а також одна зі статей Конституції України. Як приклад, організація вибрала назву з іменем громадського діяча, не отримавши згоди його рідних, або ж передбачає формування воєнізованих частин (незалежно від цілі) і т.д.;
  • документи містять численні помилки, зміст викладено непослідовно;
  • папери пошкоджені, і текст місцями нечитабельний;
  • до органу реєстрації їх подає особа, яка не має на це повноважень;
  • порушено термін подання документів: минуло 60 днів після підписання протоколу про створення ГО.

Для більшості представників громадських організацій найбільш складним елементом під час реєстрації є підготовка статуту, адже для кожної організації він індивідуальний.

Реєстрація громадської організації – покроково

Перед початком процесу реєстрації члени ГО проводять установчі збори, які протоколюють. Цей документ (протокол) містить рішення про створення громадського об'єднання, його назву і вид діяльності, а також засновників (керівництво) і адресу.

Перший етап реєстрації некомерційної громадської організації – подання документів держреєстратору. Це має відбутися не пізніше 60 днів з дня установчих зборів. Далі триває розгляд документів протягом 3-х робочих днів і рішення спеціаліста – реєстрація чи доопрацювання документації представником ГО.

Якщо папери в порядку, і їх зміст не протирічить закону, громадську організацію вносять до Єдиного державного реєстру і надають свідоцтво про реєстрацію, виписку з ЄДР, екземпляр уставу зі свідоцтвом про затвердження. З цього моменту організація стає дійсною.

Пакет документів для реєстрації громадської організації

Для створення громадської організації в орган державної реєстрації  надають наступні документи:

  • заява про реєстрацію громадського об'єднання за встановленою формою (зразок );
  • протокол спільного установчого зібрання (в оригіналі);
  • статут громадської організації;
  • інформація про керівництво (ксерокопія паспорту, номер телефону та ін.).

Можна оформити організацію і без статусу юридичної особи, але це значно обмежує можливості її діяльності, наприклад, підписання документів про співпрацю, участь в багатьох грантових проектах, отримання державної підтримки і т.д. Для реєстрації такого виду ГО необхідні лише заява і дані про керівництво.

Чому вигідно реєструвати ГО з ЮФ Абсолют

Реєстрація організації відбудеться швидко і без проблем, якщо довіряти нашим спеціалістам. Клієнт оформить довіреність на представлення його інтересів, а всю іншу роботу ми візьмемо на себе – від підготовки документації до спілкування з держслужбовцями, отримання документів на реєстрацію.

Серед наших переваг:

  • професіоналізм;
  • оперативне виконання роботи;
  • індивідуальний підхід до замовника і уважне ставлення до кожної ситуації;
  • готовність до нових обставин.

У нас не буває невирішених завдань – закон завжди дозволяє знайти компроміс в правовому полі. А значний досвід роботи дає можливість знизити вартість послуг: ціна реєстрації громадської організації нашою компанією є однією із найнижчих серед професійних юридичних фірм.

Пакети послуг
з реєстрації громадської організації
Назва Вартість, грн. Термін, дні
1 Пакет «ЕКОНОМ»  2500 
від 1500
1-2
2 Пакет «СТАНДАРТ»  4000 
від 3000
3-5
3 Пакет «ПІД КЛЮЧ»  5000 
від 3500
3-5
4 Пакет «ВСЕУКРАЇНСЬКА»  7500 
від 5500
10-20

Пакет послуг з реєстрації громадської організації
«ЕКОНОМ»

Складові пакету

  1. Безкоштовна консультація з питань державної реєстрації громадської організації;
  2. Перевірка відсутності подібної назви ГО в Єдиному державному Реєстрі;
  3. Розробка установчих документів, видів напрямків діяльності, повноваження органів управління і т.д.;
  4. Підготовка повного пакету документів для реєстрації ГО;
  5. Підготовку реєстраційної заяви форми №1-РН (для отримання Довідки про неприбутковість).

Ціна та термін реєстрації ГО

Вартість послуги - від 1500 грн.

Термін виконання - 1-2 дні

Звертаємо Вашу увагу, що наші юристи для Вас повністю заповнюють та готують ПОВНИЙ ПАКЕТ ДОКУМЕНТІВ для Вас по реєстрації громадської організації.

Послуга передбачена для клієнтів, які вирішили самостійно зайнятись реєстрацією громадської організації.


Пакет послуг з реєстрації громадської організації
«СТАНДАРТ»

Складові пакету

  1. Безкоштовна консультація з питань державної реєстрації громадської організації;
  2. Перевірка відсутності подібної назви ГО в Єдиному державному Реєстрі;
  3. Розробка установчих документів, видів напрямків діяльності, повноваження органів управління і т.д.;
  4. Підготовка повного пакету документів для реєстрації ГО;
  5. Подача пакету документів в управління юстиції;
  6. Реєстрація громадської організації;
  7. Отримання офіційних документів (Статут громадської організації, Виписка);
  8. ПОДАРУНОК ВІД ЮФ «АБСОЛЮТ» – ми платимо за вас

    Отримання Довідки з ЄДРПОУ (Статистика);

Ціна та термін реєстрації ГО

Вартість послуги - від 3000 грн.

Термін виконання - 3-5 днів

Додаткові витрати з Вашого боку

  • Виготовлення печатки.
  • Посвідчення банківської картки в нотаріуса для відкриття рахунку.
  • Отримання Довідки про неприбутковість.

Пакет послуг з реєстрації громадської організації
«ПІД КЛЮЧ»

Складові пакету

  1. Безкоштовна консультація з питань державної реєстрації громадської організації;
  2. Перевірка відсутності подібної назви ГО в Єдиному державному Реєстрі;
  3. Розробка установчих документів, видів напрямків діяльності, повноваження органів управління і т.д.;
  4. Підготовка повного пакету документів для реєстрації ГО;
  5. Подача пакету документів в управління юстиції;
  6. Реєстрація громадської організації;
  7. Отримання офіційних документів (Статут громадської організації, Виписка);
  8. ПОДАРУНОК ВІД ЮФ «АБСОЛЮТ» – ми платимо за вас

    Отримання Довідки з ЄДРПОУ (Статистика);

  9. ПОДАРУНОК ВІД ЮФ «АБСОЛЮТ» – ми платимо за вас

    Виготовлення печатки громадської організації (2-3 рівня захисту);

  10. Внесення громадської організації до реєстру неприбуткових організацій (Довідка про неприбутковість);
  11. ЕКСКЛЮЗИВНИЙ ПОДАРУНОК ВІД ЮФ «АБСОЛЮТ»

    Практичні поради і консультація з написання грантових проектів та отримання коштів від міжнародних донорських організацій.

  12. Консультацію з організаційного розвитку громадської організації.

Ціна та термін реєстрації ГО

Вартість послуги - від 3500 грн.

Термін виконання - 3-5 днів

Термін внесення громадської організації до реєстру неприбуткових організацій та отримання Довідки про неприбутковість складає до 14 днів після державної реєстрації.

За результатами реєстрації громадської організації «ПІД КЛЮЧ» Ви отримуєте:

  • Виписку про реєстрацію громадської організації.
  • Протокол про створення громадської організації.
  • Статут громадської організації.
  • Наказ про призначення керівника.
  • Печатка (2-3 рівня захисту).
  • Рішення податкової інспекції про включення до реєстру неприбуткових організацій.
  • Довідку з ЄДРПОУ (Статистика).
  • Практичні поради і консультація з написання грантових проектів.
  • Консультацію з організаційного розвитку.

Додаткові витрати за які Вам не потрібно платити:

  1. Виготовлення печатки (2-3 рівня захисту) - від 350 грн.
  2. Довідка з ЄДРПОУ (Статистика) - від 350 грн.
  3. Консультація з написання грантових проектів - від 500 грн. / 1 година.
  4. Консультація з організаційного розвитку - від 500 грн. / 1 година.

Додатково оплачується:

  1. Нотаріальні послуги з посвідчення зразків підписів на банківській картці для відкриття рахунку в банку – від 600 грн.
ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ!

Всі нотаріальні послуги можна отримати у нашого нотаріуса.

ЕКСКЛЮЗИВНИЙ ПОДАРУНОК

Замовивши Пакет з реєстрації громадської організації «ПІД КЛЮЧ», Ви отримуєте ЕКСКЛЮЗИВНИЙ ПОДАРУНОК ВІД ЮФ «АБСОЛЮТ» – практичну консультацію з написання грантових проектів та отримання коштів від міжнародних організацій для Вашої громадської організації, від фахівців, які мають досвід отримання фінансування та грантів від міжнародних донорів.


Пакет послуг з реєстрації громадської організації
«ВСЕУКРАЇНСЬКА»

Складові пакету

  1. Безкоштовна консультація з питань державної реєстрації всеукраїнської громадської організації;
  2. Перевірка відсутності подібної назви ГО в Єдиному державному Реєстрі;
  3. Розробка установчих документів, видів напрямків діяльності, повноваження органів управління і т.д.;
  4. Підготовка повного пакету документів для реєстрації ГО;
  5. Подача пакету документів в управління юстиції;
  6. Реєстрація громадської організації;
  7. Отримання офіційних документів (Статут громадської організації, Виписка);
  8. ПОДАРУНОК ВІД ЮФ «АБСОЛЮТ» – ми платимо за вас

    Отримання Довідки з ЄДРПОУ (Статистика);

  9. ПОДАРУНОК ВІД ЮФ «АБСОЛЮТ» – ми платимо за вас

    Виготовлення печатки громадської організації (2-3 рівня захисту);

  10. Внесення громадської організації до реєстру неприбуткових організацій (Довідка про неприбутковість);
  11. Підготовка повного пакету документів для реєстрації 14-ти відокремлених підрозділів (осередків);
  12. Подача пакету документів в управління юстиції;
  13. Реєстрація 14-ти відокремлених підрозділів (осередків) громадської організації;
  14. Отримання статусу Всеукраїнської громадської організації;
  15. ЕКСКЛЮЗИВНИЙ ПОДАРУНОК ВІД ЮФ «АБСОЛЮТ»

    Практичні поради та консультація з написання грантових проектів та отримання коштів від міжнародних організацій.

  16. Консультацію з організаційного розвитку громадської організації.

Ціна та термін реєстрації ГО

Вартість послуги - від 5500 грн.

Термін виконання - 10-20 днів

Термін внесення громадської організації до реєстру неприбуткових організацій та отримання Довідки про неприбутковість складає до 14 днів після державної реєстрації.

Замовляючи в ЮФ «Абсолют» державну реєстрацію громадської організації, Ви економите найцінніший ресурс - час. З урахуванням всіх додаткових послуг, вартість реєстрації громадської організації в нашій компанії найнижча і в Києві, і в Україні.

ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ!

Згідно Закону України «Про громадські об’єднання» від 22.03.2012 № 4572-VI, реєстрація громадського об'єднання здійснюється безоплатно, БЕЗ будь-яких ОФІЦІЙНИХ ПЛАТЕЖІВ.

Звертаємо Вашу увагу, що ЮФ «АБСОЛЮТ» пропонує НАЙНИЖЧУ ЦІНУ серед усіх компаній за реєстрацію громадської організації. Перед замовленням послуг в інших компаніях, радимо Вам дізнатись про додаткові витрати, а саме: послуги нотаріуса (довіреність, заява, банківська картка), виготовлення печатки, Довідка з ЄДРПОУ (Статистика), Довідка про неприбутковість (Податкова).  

ПАМ'ЯТАЙТЕ!

В ЮФ «АБСОЛЮТ» триває акція - БЕЗКОШТОВНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ при наданні послуг з реєстрації.

Не втрачайте час!
☛ Замовляйте безкоштовну консультацію!